Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7603011011887


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo zemědělství
Identifiakční číslo:
00020478
Poštovní adresa:
Těšnov 65/17
Obec:
Praha 1 - Nové Město
PSČ:
110 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Havel, Holásek & Partners s.r.o., advokátní kancelář
Tel.:
+420 255000901
K rukám:
Mgr. Ondrej Čurilla
       
E-mail:
ondrej.curilla@havelholasek.cz
Fax:
+420 255000110
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://eagri.cz/public/web/mze/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.eagri.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.eagri.cz/vz00005621
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.eagri.cz/vz00005621

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Provoz a rozvoj aplikační infrastruktury a služeb na MZe "PRAIS"
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.: 7
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Česká republika
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Účelem a předmětem plnění této veřejné zakázky je poskytování pravidelných služeb provozu a rozvoje aplikační infrastruktury a služeb na MZe. Předmětem služeb je zejména správa a provoz
a) produkčních testovacích portálů zadavatele,
b) produkčních a testovacích registrů zadavatele,
c) produkčního a testovacího prostředí Cross-compliance včetně koordinace řešení incidentů v rámci systému technické podpory Cross-compliance,
d) integrační platformy, zajišťující vzájemnou kompatibilitu provozovaných systémů.

Detailní specifikace předmětu plnění této veřejné zakázky je uvedena v katalogových listech, které jsou přílohami Smlouvy o provozu a rozvoji aplikační infrastruktury a služeb na MZe „PRAIS“.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72253200-5
 
Další předměty
72261000-2
72267000-4
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
217 509 145
Měna
CZK
 
při
21
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 079-139980
ze dne
23/04/2015 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 038-061940
ze dne
24/02/2016 (dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 026-042041
ze dne
06/02/2016 (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 230-418228
ze dne
27/11/2015 (dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
NÁZEV:
Provoz a rozvoj aplikační infrastruktury a služeb na MZe "PRAIS"
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
04/05/2016 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
1
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
1
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
O2 IT Services s.r.o.
Poštovní adresa:
Za Brumlovkou 266/2, Michle, 140 00 Praha 4
Obec:
Praha 4 - Michle
PSČ:
140 00
Stát:
CZ
E-mail:
info@o2its.cz
Tel.:
+420 271463909
Internetová adresa (URL):
http://www.o2its.cz/
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
296 920 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
217 509 145
Měna
CZK
 
při
21
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
1.Subdodavatel: AQUASOFT spol. s r.o., sídlem Praha 9 - Vysočany, Rubeška 215/1, PSČ 19000, IČO: 64946274
Rozsah plnění Smlouvy: Provoz aplikace IZR; Provoz aplikace mezisklad zpráv o kontrole a aplikace Data ke stažení; Integrační platforma ESB.
2.Subdodavatel: T-SOFT a.s., sídlem Praha 4 - Lhotka, Novodvorská 1010/14, PSČ 14201,
IČO: 407 66 314
Rozsah plnění Smlouvy: Provoz portálů (e-AGRI, Interní portál, Externí portál, Intranet SRS), Provoz farmy drobných aplikací, Provoz redakčního systému, Provoz CRVE.
3. Subdodavatel: PDS s.r.o., sídlem Viniční 6/20, Židenice, 615 00 Brno, IČO: 255 23 121
Rozsah plnění smlouvy: Provoz aplikací SZR, EZP, RDM, ERMA, EPO.
4.Subdodavatel: CCV s.r.o., sídlem Kopečná 231/10, Staré Brno, 602 00 Brno, IČO: 469 63 740
Rozsah plnění smlouvy: Provoz aplikace SR.
5.Subdodavatel: PC HELP, a.s., sídlem Samešova 1144, Nové Dvory, 674 01 Třebíč, IČO: 607 48 516
Rozsah plnění smlouvy: Provoz aplikace SZR.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
K II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK:
Jedná se o součet následujících nabídkových cen v Kč s DPH: Celková cena za inicializaci – 1.574.332,21, Celková cena za paušální KL za 35 měsíců – 119.135.417,83 a Maximální cena za Ad hoc služby – 96.799.395,-. Součástí uvedené ceny veřejné zakázky není cena za opční plnění, jež si zadavatel vyhradil v zadávacích podmínkách a která byla součástí předpokládané hodnoty veřejné zakázky. V souladu se zadávacími podmínkami a ZVZ nepřesáhne hodnota opčního práva 30 % ceny veřejné zakázky sjednané ve smlouvě.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
13/05/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh