Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ano (uzavření rámcové dohody)
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Osobní ochranné pracovní prostředky běžné na období 2026-2029
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka osobních ochranných pracovních prostředků (OOPP), které budou sloužit zaměstnancům zadavatele k plnění jim svěřených úkolů. Na základě rámcové dohody na dodávky bude vybraný dodavatel zajišťovat dle dílčích objednávek zadavatele a v závislosti na jeho potřebách průběžné dodávky OOPP dle specifikace uvedené v zadávacích podmínkách.
Místo plnění: Kraj Vysočina
Jihomoravský kraj
Olomoucký kraj
Zlínský kraj
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)
Kontakt: Ing. Helena Řídká
zakazky@pmo.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: užší řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum pro žádosti o účast: 03.10.2025 10:00
Datum předložení nabídky:
Datum zahájení: 02.09.2025 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek: Ne (příjem nabídek mimo E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):