Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře KOPIE: KOPIE: Oznámení o zakázce_DI_III_lhůta
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602031029604
Formulář navazuje na/opravuje formulář: [7602021029604] 02: KOPIE: Oznámení o zakázce


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo zemědělství
Identifikační číslo:
00020478
Poštovní adresa:
Těšnov 65/17
Obec:
Praha 1 - Nové Město
PSČ:
110 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
K rukám:
Daniel Kulhavý
       
E-mail:
daniel.kulhavy@mze.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://eagri.cz/public/web/mze/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.eagri.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.eagri.cz/vz00006461
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.eagri.cz/vz00006461
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
zemědělství

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Zajištění služeb údržby
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 1
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Praha
Kód NUTS CZ01 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb údržby v objektech zadavatele specifikovaných v této zadávací dokumentaci po dobu 48 měsíců.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
79993100-2
 
Další předměty
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky zahrnuje i hodnotu opčního práva ve výši max. 30% z předpokládané hodnoty zakázky.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
15 600 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Zadavatel si vyhrazuje ve smyslu ustanovení § 99 zákona opční právo na poskytnutí dalších služeb specifikovaných v bodu 2.6 Zadávací dokumentace, a to pro každou část veřejné zakázky samostat-ně, jejichž potřeba vznikne v průběhu realizace předmětu plnění, a to dle § 23 odst. 7 zákona - jednací řízení bez uveřejnění. Opce musí být zadána dle § 23 odst. 7 zákona, nejpozději do 31. 5. 2020. Opč-ní právo je Zadavatel oprávněn uplatnit vůči Uchazeči, s nímž bude uzavřena Smlouva na příslušnou část veřejné zakázky. Zadavatel předpokládá využití opčního práva na poskytnutí těchto služeb pro objekty zadavatele,
které jsou místem plnění této veřejné zakázky. Opční právo bude realizováno zadavatelem způsobem dle § 23 odst. 7 písm. b) zákona a § 34 zákona.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
K zajištění splnění povinností uchazeče vyplývajících z jeho účasti v zadávacím řízení je požadována jistota ve výši: 240.000,- Kč. Forma poskytnutí jistoty musí být v souladu s ustanovením § 67 ZVZ.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Jsou uvedeny v návrhu smlouvy.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
K prokázání splnění profesních kvalifikačních předpokladů předloží uchazeč následující doklady:
a) dle § 54 písm. a) ZVZ výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší jak 90 dnů ke dni podání nabídky;
dle § 54 písm.
b) ZVZ doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména živnostenské oprávnění pro řemeslné živnosti, předmět podnikání: truhlářství a podlahářství, zámečnictví, zednictví, vodoinstalaterství
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
A) Uchazeč předloží seznam alespoň tří významných služeb obdobného charakteru. Přílohou musí být:
1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo
2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo
3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně.

B) seznam techniků či technických útvarů, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky, bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance uchazeče nebo osoby, které jsou ve smluvním vztahu k uchazeči v délce min. 3 roky a vykonávají předmětnou požadovanou činnost veřejné zakázky. Uchazeč prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu předložením:
• jmenného seznamu osob odpovědných za realizaci této veřejné zakázky, tj. osob tvořících realizační tým pro plnění veřejné zakázky,
• osvědčením o vzdělání a odborné kvalifikaci členů realizačního týmu
• profesních životopisů členů realizačního týmu
• čestné prohlášení členů týmu o trestní bezúhonnosti

Veškeré další informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Uchazeč musí mít pro plnění této veřejné zakázky k dispozici nejméně pětičlenný tým, v jehož rámci bude mít k dispozici osoby, které budou zastávat níže uvedené pozice a budou disponovat následují-cími předpoklady:
Zedník, Zámečník, Truhlář, Elektrikář, Instalatér obor voda + kanalizace
Požadavky na členy týmu (bude splňovat každý člen týmu):
- min. vyučen v oboru nebo maturita v oboru, bude doloženo kopii min. výučního listu nebo maturitního vysvědčení
- alespoň 3 roky praxe v oboru
- alespoň 3 roky v zaměstnaneckém poměru nebo ve smluvním vztahu u zaměstnavatele
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
A) Seznam alespoň tří významných služeb obdobného charakteru v minimální hodnotě: 800 000,- Kč bez DPH za každou realizovanou dodavatelem v posledních třech letech v délce trvání alespoň 6 měsíců, včetně osvědčení o řádně vykonávané službě.
Obdobným charakterem je myšleno zajištění technické údržby budov. Pokud plnění není ukončeno, je možné prokázat jako významnou službu i zakázkou, jejíž finanční objem dosáhl od zahájení ke dni prokazování kvalifikace požadovaný finanční limit uvedený výše a která trvala alespoň 6 měsíců.

B) minimálně 5 členný realizační tým.

Veškeré další informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 005-005247 ze dne 08/01/2016 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2016/S 101-180622 ze dne 27/05/2016 (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 25/07/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 25/07/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 10:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 25/07/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
10:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek s nabídkami se mohou zúčastnit uchazeči, jejichž nabídky byly doručeny ve lhůtě pro podání nabídek. Otevírání obálek s nabídkami se může zúčastnit pouze jedna osoba za každého uchazeče. Podrobnosti jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Tento formulář je opravným formulářem k formuláři Oznámení o zakázce, ev. číslo: 7602021029604, který byl odeslán k uveřejnění do TED dne 27. 6. 2016 a v době odesílání tohoto opravného formuláře nebyl v TED zatím uveřejněn, tedy nebylo možné vyplnit údaje v bodě "IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky".
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
30/06/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh