Formulář 03 - Oznámení o zadání zakázky

Název formuláře Oznámení o zadání zakázky
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7503011095088


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Česká republika - Ministerstvo zemědělství
Identifiakční číslo:
00020478
Poštovní adresa:
Těšnov 65/17
Obec:
Praha 1 - Nové Město
PSČ:
110 00
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Těšnov 65/17, Praha 1 - Nové Město, PSČ 110 00
Tel.:
K rukám:
       
E-mail:
Fax:
Internetové adresy (je-li to relevantní)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
http://eagri.cz/public/web/mze/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.eagri.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.eagri.cz/vz00002864
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.eagri.cz/vz00002864

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázku jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce
Outsourcing profesionálních odborných služeb ICT (OPOS)
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb č.: 7
Pro kategorie služeb viz příloha C1
V případě zakázky na kategorie služeb 17 až 27 - viz příloha C1 - souhlasíte se zveřejněním tohoto oznámení?
 
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění
Česká republika
Kód NUTS CZ0 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem této veřejné zakázky jsou služby spočívající v poskytování profesionálních odborných služeb nezbytných pro zajištění provozu a koncepčního rozvoje komplexního prostředí ICT, a to v následujících oblastech:

- Podpora řešení dopadů Společné zemědělské politiky a problematiky dotací EU a ČR na agendy a provoz ICT rezortu Ministerstva zemědělství;
- Podpora tvorby architektura, koncepce a procesů ICT Ministerstva zemědělství;
- Podpora řízení služeb ICT;
- Podpora infrastruktury a serverových řešení;
- Podpora produktů Microsoft;
- Podpora technických a technologických řešení ICT;
- Podpora řízení, rozvoje, implementace a zajištění provozu systému řízení bezpečnosti informací.

Veřejná zakázka je podle § 98 ZVZ rozdělena na následujících sedm (7) částí:
• Část 1 – Zemědělská politika,
• Část 2 – Architektura a koncepce ICT,
• Část 3 – Řízení služeb IT (ITSM),
• Část 4 – Infrastruktura a serverová řešení,
• Část 5 – Platforma Microsoft,
• Část 6 – Technická a technologická řešení,
• Část 7 – Bezpečnost informací.

Předmět veřejné zakázky bude realizován na základě rámcových smluv uzavřených zvlášť ve vztahu ke každé části veřejné zakázky vždy s jedním (1) uchazečem, a to nejdéle na dobu 48 měsíců.
II.1.5) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72224000-1
 
Další předměty
72253200-5
72266000-7
72212100-0
72222300-0
 
 
 
 
II.1.6) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)

II.2) CELKOVÁ KONEČNÁ HODNOTA ZAKÁZKY ČI ZAKÁZEK
II.2.1) Celková konečná hodnota zakázky či zakázek (Uveďte prosím číselně pouze celkovou konečnou hodnotu, včetně všech zakázek, částí zakázek, obnovení a opcí. Informace o jednotlivých zakázkách prosím uveďte v oddíle V. Zadání zakázky)
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Hodnota
97 884 000
Měna
CZK
 
při
nebo
nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění zadání zakázky bez předchozího zveřejnění oznámení o zakázce v Úředním věstníku Evropské unie: vyplňte prosím přílohu D1

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
 
nebo
   
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Byla použita elektronická dražba
 

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
JS_150216
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
   
 
Pokud ano (vyplňte prosím příslušné položky):
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 160-287622
ze dne
22/08/2014 (dd/mm/rrrr)
     
  NEBO    
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 070-124617
ze dne
10/04/2015 (dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2015/S 090-161738
ze dne
09/05/2015 (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne
(dd/mm/rrrr)
     

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
2
NÁZEV:
Architektura a koncepce ICT
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
10/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
2
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
AutoCont CZ a.s
Poštovní adresa:
Hornopolní 3322/34, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Obec:
Ostrava
PSČ:
70200
Stát:
CZ
E-mail:
info@autocont.cz
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://www.autocont.cz
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
13 800 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
13 800 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
3
NÁZEV:
Řízení služeb IT (ITSM)
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
10/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
5
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
ATS-TELCOM PRAHA a.s.
Poštovní adresa:
Trojská 195/88, 171 00 Praha 7
Obec:
Praha
PSČ:
17100
Stát:
CZ
E-mail:
info@atstelcom.cz
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://www.atstelcom.cz
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
6 240 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
6 240 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
4
NÁZEV:
Infrastruktura a serverová řešení
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
10/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
6
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
AutoCont CZ a.s
Poštovní adresa:
Hornopolní 3322/34, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
Obec:
Ostrava
PSČ:
70200
Stát:
CZ
E-mail:
info@autocont.cz
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://www.autocont.cz
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
7 200 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
7 200 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
5
NÁZEV:
Platforma Microsoft
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
10/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
6
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
TALGO Consulting s.r.o.
Poštovní adresa:
Pod Višňovkou 1661/33, 140 00 Praha 4 - Krč
Obec:
Praha
PSČ:
14000
Stát:
CZ
E-mail:
sales@talgo.cz
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://web.talgo.cz/
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
12 240 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
12 240 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
6
NÁZEV:
Technická a technologická řešení
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
10/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
2
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
O2 Czech Republic a.s.
Poštovní adresa:
Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha
Obec:
Praha
PSČ:
14022
Stát:
CZ
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://www.o2.cz/spolecnost
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
32 340 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
32 340 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
Specialista SAP 16 %
Specialista na disková pole 16 %
Databázový specialista 30 %
Specialista na webové aplikace 30 %
Specialista na zálohování 16 %
Specialista JAVA 11 %
Specialista Oracle 11 %
Specialista PKI 10 %
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------

ODDÍL V: ZADÁNÍ ZAKÁZKY

ZAKÁZKA Č.:
ČÁST ZAKÁZKY Č.:
7
NÁZEV:
Bezpečnost informací
V.1) DATUM ZADÁNÍ ZAKÁZKY:
10/06/2015 (dd/mm/rrrr)
V.2) INFORMACE O NABÍDKÁCH
Počet obdržených nabídek:
Počet nabídek obdržených elektronickou cestou:
6
V.3) NÁZEV A ADRESA DODAVATELE, KTERÉMU BYLA ZAKÁZKA ZADÁNA
Úřední název:
BDO IT a.s.
Poštovní adresa:
Olbrachtova 5/1980, 140 00 Praha 4
Obec:
Praha
PSČ:
14000
Stát:
CZ
E-mail:
info@bdo-it.com
Tel.:
Internetová adresa (URL):
http://www.bdo-it.cz
Fax:
V.4) ÚDAJE O HODNOTĚ ZAKÁZKY (pouze číselné údaje)
 
Bez DPH
Včetně DPH
Sazba DPH (%)
Původní předpokládaná celková hodnota zakázky (je-li to relevantní)
     
Hodnota:
11 664 000
Měna
CZK
 
při
Celková konečná hodnota zakázky
     
Hodnota:
11 664 000
Měna
CZK
 
při
nebo nejnižší uvažovaná nabídka
Měna
a nejvyšší uvažovaná nabídka
 
při
Pokud jde o roční či měsíční hodnotu, uveďte prosím:
počet roků
NEBO
počet měsíců
V.5) INFORMACE O SUBDODÁVKÁCH
Je pravděpodobné, že zakázka bude provedena subdodavatelsky
 
(pokud ano, pouze číselné údaje) uveďte hodnotu nebo poměrnou část zakázky, která bude pravděpodobně provedena subdodavatelsky třetími stranami:
Hodnota bez DPH:
Měna:
Poměrná část:
(%)
 
Stručný popis hodnoty / poměrné části zakázky, která bude provedena subdodavatelsky (je-li to známo)
Specialista ISMS 14 %
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba) --------------------------------------


ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
 
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Cena sjednaná ve smlouvě je určena jako součin sazby za jeden člověkoden práce, popř. člověkohodin pracovníků vybraného uchazeče a rozsahu člověkodnů, popř. poměrné části člověkodnů v případě vykázání a schválení objemu činnosti v člověkohodinách, vynaložených vybraným uchazečem a schválených zadavatelem v rámci výkazů práce s tím, že v případě vykázání činnosti jednoho pracovníka v rozsahu 20 a více člověkodní za určitý měsíc bude za činnost příslušného pracovníka v daném měsíci vždy účtována paušální cena odpovídající dvacetinásobku ceny jednoho člověkodne.

Nabídková cena vybraného uchazeče v části 2 veřejné zakázky:

1. dílčí subkritérium Hlavní architekt: 6.500,- Kč bez DPH;
2. dílčí subkritérium Systémový architekt: 6.500,- Kč bez DPH.

Nabídková cena vybraného uchazeče v části 3 veřejné zakázky činí 5.600,- Kč bez DPH.

Nabídková cena vybraného uchazeče v části 4 veřejné zakázky:

1. dílčí subkritérium Specialista na serverová řešení: 5.760,- Kč bez DPH;
2. dílčí subkritérium Specialista síťové infrastruktury: 5.760,- Kč bez DPH.

Nabídková cena vybraného uchazeče v části 5 veřejné zakázky:

1. dílčí subkritérium Specialista Microsoft - server: 4.800,- Kč bez DPH;
2. dílčí subkritérium Specialista SharePoint: 4.800,- Kč bez DPH.

Nabídková cena vybraného uchazeče v části 6 veřejné zakázky:

1.dílčí subkritérium Specialista na serverová řešení Unix/Linux: 8.400,- Kč bez DPH;
2. dílčí subkritérium Specialista na disková pole: 8.400,- Kč bez DPH;
3. dílčí subkritérium Specialista na webové aplikace: 6.950,- Kč bez DPH;
4. dílčí subkritérium Specialista na zálohování: 8.400,- Kč bez DPH;
5. dílčí subkritérium Specialista Oracle: 11.500,- Kč bez DPH;
6. dílčí subkritérium Databázový specialista: 7.500,- Kč bez DPH;
7. dílčí subkritérium Specialista SAN: 8.400,- Kč bez DPH;
8. dílčí subkritérium Specialista SAP: 11.500,- Kč bez DPH;
9. dílčí subkritérium Specialista telekomunikačních řešení: 8.400,- Kč bez DPH;
10. dílčí subkritérium Specialista PKI: 9.000,- Kč bez DPH;
11. dílčí subkritérium Specialista JAVA: 8 400,- Kč bez DPH.

Nabídková cena vybraného uchazeče v části 7 veřejné zakázky:

1. dílčí subkritérium Architekt bezpečnosti informací: 5.000,- Kč bez DPH;
2. dílčí subkritérium Analytik bezpečnosti informací: 4.500,- Kč bez DPH;
3. dílčí subkritérium Specialista bezpečnosti informací: 4.500,- Kč bez DPH;
4. dílčí subkritérium Specialista ISMS: 5.000,- Kč bez DPH.
VI.3) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.3.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
 
VI.3.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.3.2 NEBO podle potřeby bod VI.3.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.
 
VI.3.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
60455
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
18/06/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh