obsah
|
zápatí
Ministerstvo zemědělství
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Správa administrativní budovy Kotlářská 931/53, 602 00 Brno
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Správa administrativní budovy Kotlářská 931/53, 602 00 Brno
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění požadovaných služeb v administrativní budově, úklid prostranství před budovou a parkoviště za závorou a část před závorou na ulici Kotlářská 931/53, 602 00 Brno po dobu tří let:
- denní zabezpečení provozu výměníkové stanice
- zajištění provedení drobných provozních oprav dle vzniklých závad
- zabezpečení vedení provozních záznamů spravované nemovitosti
- zabezpečení pravidelné sledování spotřeby energií
- drobné zednické práce
- drobné zámečnické práce
- drobné truhlářské práce
- drobné pomocné práce
- drobné elektrikářské práce
- úklid před budovou - parkoviště za závorou a část parkoviště před závorou + zimní údržba těchto prostorů včetně posypu
- provádí třídění odpadu pro separovaný svoz
- zajištění běžné údržby a zabezpečení drobných prací v pracovních dnech pondělí až pátek v pracovní době-, tj. 7.30- 16.00 hod.
- pohotovost při havárii, kdy je Dodavatel povinen zajistit do 30 minut od nahlášení provedení opatření zabraňující dalšímu vzniku škod
- zajištění drobného materiálu Dodavatelem, s tím, že drobným materiálem se rozumí materiál určený k drobným opravám
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
07.06.2017 10:00
Datum zahájení:
18.05.2017 15:30
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ministerstvo zemědělství
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software