Dobrý den,
zasíláme Vám odpověď na žádost o vysvětlení zadávací dokumentace:
Dotaz č.1:
Dotaz k bodu 3.5 ve vztahu k bodu 3.4.5. Servisní smlouvy – podle Přílohy č. 1 Zadávací dokumentace: podpora se bude týkat jak ostré, tak testovací verze Systému.
Rozumí uchazeč správně, že garantovaná reakční doba a garantovaná doba vyřešení požadavku na odstranění závady Systému podle odst. 3.4.5. jsou platné pro ostrou verzi Systému při zajištění poskytování Podpory Systému?
Na základě zkušeností Uchazeče z obdobných plnění služeb Podpory se pro testovací verzi Systému uplatňují odlišné výše uvedené garantované doby (SLA). Pro testovací verzi se zpravidla, kdy jsou specificky tyto doby určeny, jedná o minimálně dvojnásobné garantované doby pro odstranění závad podle kategorií než uvedené Zadavatelem v návrhu smlouvy.
Zadavatelem uvedené garantované doby v odst. 3.4.5. Servisní smlouvy jsou plně akceptovatelné a standardní pro zajištění Podpory pro provozní verzi Systému a předpoklady pro řádné plnění podle stanovených SLA.
Odpověď k dotazu č. 1:
Uchazeč rozumí správně, že garantovaná reakční doba a garantovaná doba vyřešení požadavku na odstranění závady Systému podle odst. 3.4.5. jsou platné pro ostrou verzi Systému při zajištění poskytování Podpory Systému. SLA na testovací verzi zadavatel nepožaduje.
S pozdravem
Mgr. Martina Křístková
|