Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Podpora a rozvoj CRM
Odesílatel Světlana Šmídová
Organizace odesílatele Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. [IČO: 49241494]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 10.11.2025 09:32:09
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Zadavatel o změně kritéria neuvažuje, neboť se nejedná o žádný nestandardní, nebo diskriminační parametr. Zadavatel upřesňuje, že požadavek na „10 000 uživatelů“, uvedený v předmětném kvalifikačním požadavku, se vztahuje k početnímu celku koncových klientů (klientská základna), kteří byli/jsou spravováni v daném CRM řešení. Tato interpretace je v souladu s účelem Podmínek kvalifikace, jejichž cílem je ověřit schopnost dodavatele zajistit provoz CRM řešení pro rozsáhlý počet klientů. Pro vyloučení všech pochybností Zadavatel uvádí, že uvedená interpretace je zmíněna i v kvalifikačních požadavcích na členy řešitelského týmu, kdy "alespoň 1 člen týmu se prokazatelně účastnil v rolích architekt nebo vedoucí konzultant na projektu implementace/podpory Microsoft Dynamics 365 Sales u středních a velkých organizací (více jak 100 zaměstnanců) a s databází více jak 10.000 klientů (prokázání viz u první odrážky)“.

Zadávací dokumentaci je nutné vnímat jako celek a v celkovém kontextu zadávací dokumentace považuje Zadavatel význam požadavku na „10 000 uživatelů“ za jednoznačný. Současně už z určení CRM nástrojů vyplývá jejich účel, kterým je správa velkého množství klientů/klientských záznamů. Počty klientských záznamů v jednotlivých CRM nástrojích mohou dosahovat až řádu miliónů, konkrétně u platformy MS Dynamics 365 Sales/Customer Engagement dokonce technický limit není stanoven. Zadavatel proto stanovený požadavek považuje relevantní, přiměřený a opatřen jasným a ověřitelným kriteriem.


Přílohy
- Doplňující dotaz CRM.docx (17,60 KiB)