Dobrý den,
na úvod připomínám, že vzhledem k odpovědi na Vaši minulou žádost o dodatečné informace se v Katalogovém listu v části PPC kampaně slovo prokliky nahrazuje slovem zhlédnutí. Prosím tímto Dodavatele, aby tuto úpravu zohlednili i v předkládané nabídce.
Po jednorázové objednávce ze strany Zadavatele se Dodavatel zavazuje, že dané video na serveru Youtube a sociální síti Facebook dohromady dosáhne celkového počtu minimálně 10 000 zhlédnutí z ČR.
V Katalogovém listu je pak předpokládaný počet jednotek 30 000, tj. je odhadováno, že tato objednávka na 10 000 zhlédnutí bude využita třikrát, respektive na tři různá videa. Ovšem připomínám, že v článku I. Výzvy je stanoveno, že: "Odhadovaný počet objednávek zapsaný vedle jednotlivých položek v Katalogovém listu je orientační a není pro Zadavatele nijak závazný."
Přeji Vám hezký zbytek dne.
S pozdravem
Adam Homolka
Zařízení služeb MZe s.p.o.
|