Dobrý den,
K Vašemu Dotazu č. 1:
Předpokládaná hodnota VZ, tedy 6.950.000 Kč bez DPH, znamená, že Zadavatel může po období trvání smlouvy od Dodavatele objednávat libovolné množství věcí dle Katalogového listu a v něm předložených nabídkových cen, nicméně jakmile bude dosaženo předpokládané hodnoty zakázky Zadavatel již do konce období trvání smlouvy nemůže objednat nic dalšího. Částka předpokládané hodnoty v posledním sloupci je zde tedy uvedena čistě pro orientační účely a poukazuje na skutečnost, že součet jednotlivých nabídkových cen logicky nesmí přesáhnout předpokládanou hodnotu VZ.
Pro hodnocení je zásadní sloupec F v Katalogovém listu, tedy Cena za jednotku bez DPH. V tomto sloupci na řádcích 55 a 56 naleznete sloučenou buňku, před kterou je napsáno CELKEM. Součet všech nabídkových cen za jednotlivé položky uvedený na tomto místě je nejzásadnější údaj, který tvoří hodnotu, s níž je počítáno při části hodnocení ceny.
K Vašemu Dotazu č. 2:
S ohledem na údaje v příloze č. 4 Hodnotící kritéria v části 1.2.1. bude Zadavatel bude hodnotit:
1) Návrh sloganu (klíčového sdělení)
2) Návrh klíčového vizuálu kampaně
- Minimální požadavky na zpracování návrhu klíčového vizuálu kampaně jsou:
1) Plakát velikosti A3 se zaměřením viz popis v přílohách
2) Leták velikosti A5 s malým množstvím textu z jedné, a větším množstvím textu z druhé strany (např. lorem ipsum).
K Vašemu Dotazu č. 3:
Návrh strategie je v příloze č. 4 Hodnotící kritéria popsán tak, že se musí jednat o „Návrh strategie vypracovaný pro období jednoho roku (12 měsíců).“ Rozpočet na tuto navrhovanou PR strategii, která není orientována na 160 relevantních výstupů popsaných v Katalogovém listu, je vzhledem k dvouletému období trvání smlouvy stanoven na polovinu předpokládané hodnoty VZ, tj. 3.475.000 Kč bez DPH.
K Vašemu Dotazu č. 4:
Návrh crosspromo projektu slouží především pro hodnocení originality a dalších obdobných kritérií popsaných v příloze Výzvy s názvem Hodnotící kritéria. Není možné upřesnit předpokládaný rozpočet projektu. Každý Dodavatel musí sám stanovit, jakou částku pro danou část projektu vyčlení s přihlédnutím k obvyklým cenám na trhu za obdobné projekty a zároveň zajímavosti a originalitě aktivit předkládaných v nabídce, která je hlavním sledovaným faktorem.
S pozdravem
Adam Homolka
Zařízení služeb MZe s.p.o.
|