Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Projektové řízení, produkce a zajištění public relations pro projekt zaměřený na propagaci sladkovodní akvakultury pro roky 2017 a 2018
Odesílatel Adam Homolka
Organizace odesílatele Zařízení služeb MZe s.p.o. [IČO: 71294295]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.05.2017 17:58:17
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
děkujeme Vám za upozornění, nicméně formu soutěže jsme detailně konzultovali s Odborem pro veřejné zakázky Ministerstva zemědělství. Ve svém textu píšete "Zadavatel musí nakoupit ale nejméně minimální jednotku". To rozporuje část I. Výzvy, kde je stanoveno:

"Odhadovaný počet objednávek zapsaný vedle jednotlivých položek v Katalogovém listu je orientační a není pro Zadavatele nijak závazný. Zadavatel není povinen objednat každou z položek alespoň jedenkrát."

Zadavatel tak bude objednávat položky dle nabídkového Katalogového listu s ohledem na maximální hospodárnost projektu.

S pozdravem

Adam Homolka
Zařízení služeb MZe s.p.o.

Původní zpráva

Datum 28.04.2017 23:49:30
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dotaz:
Zadavatel v odpovědi na dotaz č. 1 uvádí, že hodnocen bude součet nabídkových cen za jednotlivé položky.
Uchazeč upozorňuje na to, že tato metrika neumožňuje zajistit spravedlivé posouzení nabídek, nabídky nebudou z pohledu ceny porovnatelné. Mezi nejzásadnější neporovnatelné položky patří na jedné straně např. cena za 1 leták v řádu několika desítek haléřů vs. na druhé straně kompletní zpracování obsahu kampaně, řízení PR a produkce za kalendářní měsíc. Pokud totiž váha obou těchto položek v celkové ceně je stejná (což při posuzování součtu jednotkových cen je), umožňuje toto kritérium silnou spekulaci při oceňování položek a neporovnatelnost nabídek.
Příklad:
Pokud jeden uchazeč uvede např. cenu za zpracování obsahu kampaně/měsíc 100.000 Kč a cenu za leták irelevantních 1.000 Kč a druhý uchazeč uvede cenu za zpracování obsahu kampaně 200.000 Kč a cenu za leták 1 Kč, bude uchazeč se součtem jednotkových cen 101.000 Kč v kritériu nabídkové ceny výrazně výhodnější než uchazeč se součtem jednotkových cen 200.001 Kč. Zadavatel musí nakoupit ale nejméně minimální jednotku, tj. 1 kalendářní měsíc zpracování obsahu kampaně a 2500 letáků. Taková konečná cena bude u jednotkově levnějšího dodavatele 1 x 100.000 + 2500 x 1000 = 2.600.000 Kč výrazně dražší až nesmyslná oproti jednotkově dražšímu dodavateli 1 x 200.000 + 2500 x 1 = 202.500 Kč. Přitom dodavatel s celkovou cenou 2.600. 000 Kč získá více bodů v dílčím kritériu hodnocení ceny!!
Žádáme o vysvětlení, příp. změnu hodnotícího kritéria nabídkové ceny.