Vážený pane Homolko,
prosíme o doplnění informací k zadávací dokumentaci veřejné zakázky Grafické a kreativní zajištění komunikační kampaně Ryba na talíř pro roky 2018 a 2019. Otázky jsou v textu níže.
PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ
1. Jaká je přibližná časová měsíční náročnost projektového řízení dle zkušeností z předchozího roku?
2. Jak velký byl projektový tým - počet lidí, počet agentur?
3. Jedná se o celkové zajištění produkčních akcí včetně výběru akcí a komunikaci s organizátory, zajištění dopravy foodtrucku apod.?
4. Jaký je počet akcí cca ročně? Celkem se jedná o koordinaci v průběhu 14 měsíců.
OSTATNÍ DOTAZY
1. V čem se bude lišit kampaň v roce 2019 oproti roku 2018?
2. Jaké jsou výsledky kampaně v roce 2017/2018 - návštěvnost akcí, zhodnocení kampaně?
3. Klíčové sdělení zůstává: "Nemusí být Vánoce, abyste si mohli dát kapra."?
4. Co byste si přáli z aktuální vizuální identity projektu zachovat? - budete chtít zachovat logo projektu, tzn. usmažený kapr na talíři + headline?
5. Budou se využívat v komunikaci fotografie, videa receptů, jež jsou aktuálně dostupná na webu?
6. Stolní kalendář a kuchařka jsou určeny k volnému odběru pro širokou veřejnost na akcích?
7. Jak a kým je zajišťována komunikace projektu? Jaká je komunikační strategie a cíle pro rok 2019?
8. Kdo zajišťuje komunikaci na SoMe, konkrétně tedy FB?
9. Plánujete i rozšíření na jiné kanály, např. IG?
10. Je plánovaná digitální kampaň či budete pracovat pouze s KV?
Předem Vám moc děkujeme za odpovědi k doplňujícím otázkám.
Přejeme krásný den
Anna Dovillaire
+420 724 060 440
|