Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „Centrální nákup kancelářských potřeb v resortu MZe – vyhrazená veřejná zakázka“
Odesílatel Jiří Novák
Organizace odesílatele Česká republika - Ministerstvo zemědělství [IČO: 00020478]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 17.07.2019 13:01:36
Předmět Vysvětlení/změna zadávací dokumentace č. 3

Vážení dodavatelé,

zadavatel obdržel dne 11. 7. 2019 žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace na toto zadávací řízení a také na souběžně běžící zadávací řízení na veřejnou zakázku s názvem „Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MZe a MK“. Vzhledem k povaze dotazů, které lze plně aplikovat i na tuto veřejnou zakázku, rozhodl se zadavatel uvést zaslané dotazy a drobně upravit zadávací podmínky - Přílohu č. 2 Dohody. Jejich úplné znění včetně odpovědí zasílám v příloze.

V příloze zároveň najdete opravenou verzi Přílohy č. 2 Dohody, která bude rovněž nahrána do sekce "zadávací dokumentace". POKUD SE ROZHODNETE PODAT NABÍDKU, DBEJTE PROSÍM NA ZASLÁNÍ NEJNOVĚJŠÍ VERZE PŘÍLOHY Č. 2 DOHODY.

V souvislosti s provedenými změnami zadavatel rozhodl o změně lhůty pro podání nabídek, která se nově stanovuje na 30.7.2019 10:00 hod.

S pozdravem
Mgr. Jiří Novák
Oddělení veřejných zakázek


Přílohy
- Kancelářské potřeby_Vyhrazená_Vysvětlení ZD č. 3.pdf (288.46 KB)
- Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_vyhrazená_opraveno v3.xls (412.50 KB)