Vážení dodavatelé,
zadavatel obdržel dne 11. 7. 2019 žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace na toto zadávací řízení a také na souběžně běžící zadávací řízení na veřejnou zakázku s názvem „Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MZe a MK“. Vzhledem k povaze dotazů, které lze plně aplikovat i na tuto veřejnou zakázku, rozhodl se zadavatel uvést zaslané dotazy a drobně upravit zadávací podmínky - Přílohu č. 2 Dohody. Jejich úplné znění včetně odpovědí zasílám v příloze.
V příloze zároveň najdete opravenou verzi Přílohy č. 2 Dohody, která bude rovněž nahrána do sekce "zadávací dokumentace". POKUD SE ROZHODNETE PODAT NABÍDKU, DBEJTE PROSÍM NA ZASLÁNÍ NEJNOVĚJŠÍ VERZE PŘÍLOHY Č. 2 DOHODY.
V souvislosti s provedenými změnami zadavatel rozhodl o změně lhůty pro podání nabídek, která se nově stanovuje na 30.7.2019 10:00 hod.
S pozdravem
Mgr. Jiří Novák
Oddělení veřejných zakázek
|