Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Poskytování internetových a fixních hlasových služeb
Odesílatel Jana Danysová
Organizace odesílatele Výzkumný ústav lesního hospodářství a myslivosti, v. v. i. [IČO: 00020702]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 16.03.2021 14:27:08
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
k vašim dotazům sdělujeme následující:
1. V technické specifikaci uvádíte požadavky na připojení v lokalitách – Výzkumná stanice Opočno a Výzkumná stanice Kunovice. Píšete, že záložní linka má být zřízena jako garantované, dedikované připojení bez agregace. Ale zároveň umožňujete připojení přes DSL nebo LTE služby, což jsou služby agregované a negarantované. Prosím, můžete jasně uvést, zda-li akceptujete DSL nebo LTE technologie (agregované, negarantované) jako možné řešení záložní linky?
ANO – Zadavatel akceptuje DSL nebo LTE služby. Garantované, dedikované připojení bez agregace se týká záložní linky v případě, že uchazeč zvolí jinou technologii než LTE nebo DSL. Uchazeč v Cenové nabídce uvede, jakou technologii plánuje pro připojení použít.

2. Na prvcích Uchazeče chcete nastavit hrubý firewall se změnami nastavení do 4 hodin, dokážete odhadnout kolik takových požadavků máte za měsíc?
V současné době jsou prováděny změny na firewalu v rozsahu 5 – 10 změn měsíčně.

3. Pro jednotlivé linky požadujete poskytnutí reportů SLA a výkonnostních charakteristik. Prosím, jaké všechny výkonnostní charakteristiky chcete reportovat? Může být reporting k nahlédnutí pouze v portálu uchazeče?
ANO – zadavatel umožní reporting SLA přes portál uchazeče v případě, že jej půjde exportovat do standardních formátů (xls, csv apod.). V případě výkonnostních charakteristik předpokládáme parametry jako zatížení sítě, zatížení serverů, bezpečnostních incidentů apod.

4. Lze Vaší HTS linku nahradit IP Telefon, který uchazeč dodá?
NE - ve všech lokalitách používáme analogové ústředny

5. Uchazeč se chce ujistit, že přípojky ISDN30 a ISDN2 jsou zakončené v ústřednách Zadavatele, které jsou v jeho správě.
Ústředny jsou ve správě Zadavatele. DSL převodník je ve správě Dodavatele.

6. Provozuje Zadavatel za pobočkovou ústřednou zařízení typu fax, zabezpečovací systém či jiné analogové zařízení?
NE - za pobočkovou ústřednou jsou pouze telefonní linky.

7. Je pro Zadavatele přijatelné případné faxy nahradit službou fax-to-mail?
ANO – toto je možné. Zadavatel faxové služby již několik let nepoužívá.

8. Sankce 50.000 Kč za každý den prodlení se počítají od 1. 5. 2021 nebo od data 20. 4. 2021, kdy mají být služby připravené?
Sankce za každý den prodlení se počítají ode dne, kdy má být služba zřízena, tj. od 20. 4. 2021.

S pozdravem


Přílohy
- vysvětlení zadávací dokumentace_sign.pdf (229.87 KB)