Dobrý den,
Vzhledem k tomu, že v rámci hodnocení na kvalitu bude mimo jiné hodnocena inovativnost, kreativita a vhodnost předloženého řešení uchazečem, byla záměrně ponechána v těchto aspektech uchazečům určitá volnost. Hodnotící kritéria položky Návrh akce na míru v obchodních sítích jsou blíže specifikována v příloze č. 4 Hodnotící kritéria.
Krycí list slouží ve VZ k identifikaci uchazeče. Zřejmě máte na mysli Katalogový list. Údaje, které uchazeč vyplní do katalogového listu jsou zohledněny v hodnotícím kritériu Cena, které tvoří 50 % z celkového hodnocení. Zbývajících 50 % je hodnocení kvality, které je realizováno právě na základě dodaných návrhů uchazeči, kterým je právě například Návrh akce na míru v obchodních sítích.
S pozdravem
Mgr. Nina Weissová
Zařízení služeb MZe s.p.o.
|