Předběžná tržní konzultace_Dodávka spisové služby




Datum poslední změny 01.03.2023 20:08:32

V souladu s ust. § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) si Vás zadavatel dovoluje pozvat na předběžnou tržní konzultaci.

Cílem konzultace je připravit zadávací podmínky, stanovit předpokládanou hodnotu veřejné zakázky a informovat dodavatele o záměrech a požadavcích zadavatele, a to v souladu s pravidly hospodářské soutěže.

Účelem konzultace je seznámit potenciální dodavatele s připravovanou veřejnou zakázkou, jejímž předmětem je dodávka spisové služby.

Program konzultace bude následující:
• porovnání platforem aplikace: on premise vs hostované řešení (cloud)
• úskalí či výhody „levných“ řešení, resp. přidaná hodnota nad rámec národního standardu
o např. workflow – organizační i procesní hierarchie, zastupitelnost, eskalace, kontextové podmínky
• jak správně postavit hodnotící kritéria ekonomické výhodnosti
• odhad celkové ceny včetně zaškolení a podpory 4 roky
o cena následné podpory (např. k celkové ceně)
• jak lze garantovat zajištění souladu se standardem a následné certifikace produktu
• odlišení produktu či služby dodavatele od konkurence
• na co si dát pozor v ZD a smlouvě
• sizing – lze předem odhadnout potřeby HW a SW, využitelnost stávajícího vybavení (zátěžové testy, logy využití)
• vysvětlení pojmu spisový uzel z hlediska použití SW – je vhodné dělit ústav?
• požadované integrace s plánovanou DMS a stávajícími systémy:
ID Požadované integrace vůči stávajícímu programovému vybavení a systémům státu
1 SYSTÉM bude integrován vůči stávajícímu systému IS Byznys (výrobce Seyfor, a. s.).
2 SYSTÉM bude integrován vůči centrálnímu systému datových schránek (ISDS).
3 SYSTÉM bude integrován vůči stávajícímu Registru ekonomických subjektů ARES (provozovatel Ministerstvo financí).
4 SYSTÉM bude integrován vůči systému eZAK (provozovatel QCM, s.r.o.).
5. SYSTÉM bude integrován vůči systému Registr smluv (provozovatel Ministerstvo vnitra ČR).
6 Uživatelské účty (role uživatelů, případně funkční místa) budou integrovány se stávající službou MS Active Directory.

Zadavatel stanovil termín konzultace na den 16. 03. 2023 v 10.00 hod. v zasedací místnosti v sídle zadavatele na adrese Přátelství 815, 104 00 Praha Uhříněves.

Předpokládaná doba trvání tržní konzultace jsou dvě hodiny.

Případné dotazy a připomínky týkající se konzultace zasílejte prostřednictvím profilu zadavatele.

Přílohy







Doplňující informace




žádné doplňující informace