Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je pořízení maintenance (servisní podpory výrobce) na 3 roky pro systém SIEM – ArcSight
Závazek Poskytovatele je poskytovat standardní servisní podporu HW a SW k Produktům - tzv. maintenance, která zahrnuje dodržení níže uvedených parametrů SLA:
i. Servisní podpora hardware (dále jen HW) a vnitřního software (dále jen SW), tj. vnitřní operační systém/firmware v režimu 24x7, s garantovanou opravou nebo výměnou celého zařízení (vždy za nové) a to do 3 pracovních dnů od náhlášení problému,
ii. servisní podporu HW a SW spočívající v diagnostice problému, podpoře na místě u Objednatele včetně možnosti formou vzdálené správy, v režimu 24x7,
iii. dodávky aktualizované dokumentace k HW, přístup a právo instalovat nové verze SW, který je nedílnou součástí HW, jako je OS a firmware, včetně zajištění přístupu k firmware a SW prostřednictvím servisního portálu výrobce a dále přístup k novým verzím tzv. signatur v režimu 24x7
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)