Veřejná zakázka: NÁKUP DAT O OBJEMECH PRODEJŮ A PRŮMĚRNÝCH PRODEJNÍCH CENÁCH VYBRANÝCH POTRAVIN ČI POTRAVINOVÝCH SKUPIN A JEJICH ZEMÍ PŮVODU V ČLENĚNÍ PODLE PRODEJNÍCH FORMÁTŮ (2022) III.

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 17339
Systémové číslo: P22V00000963
Evidenční číslo zadavatele: 6/2022
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 15.09.2022
Nabídku podat do: 04.10.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: NÁKUP DAT O OBJEMECH PRODEJŮ A PRŮMĚRNÝCH PRODEJNÍCH CENÁCH VYBRANÝCH POTRAVIN ČI POTRAVINOVÝCH SKUPIN A JEJICH ZEMÍ PŮVODU V ČLENĚNÍ PODLE PRODEJNÍCH FORMÁTŮ (2022) III.
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je nákup dat o prodejích 11 skupin vybraných druhů potravin (máslo, mléko trvanlivé polotučné, jogurt bílý, jogurt ochucený, slepičí vejce třídy M, 4 druhy masa - kuře chlazené, vepřové maso balené (kýta, krkovice, plec), jablka konzumní (balená i nebalená) a brambory konzumní pozdní (balené i nebalené) ve všech formátech prodejů v ČR s rozlišením země původu na ČR a dovozy za období prosinec 2021 a leden až listopad 2022 podle jednotlivých měsíců.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 057 851 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Ústav zemědělské ekonomiky a informací
  • IČO: 00027251
  • Poštovní adresa:
    Mánesova 1453/75
    12000 Praha 2
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 512975

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy