Stručný popis předmětu:
Požadavek zadavatele na NÁHRADNÍ PLNĚNÍ:
Zadavatel požaduje, aby součástí nabídkové ceny všech položek zboží bylo poskytnutí tzv. náhradního plnění podle ustanovení § 81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti v platném znění, a to po celou dobu plnění smlouvy.
Zadavatel stanovuje podmínku, že tohoto výběrového řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti, alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
V případě, že se výběrového řízení bude účastnit dodavatel, který neposkytuje náhradní plnění, bude z tohoto výběrového řízení vyloučen.
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávku originálního spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku – tonery, cartridge, válce a ostatní příslušenství a spotřební materiál (dále jen „zboží“) včetně dopravy na určená místa plnění.
Předmětem veřejné zakázky je také povinné zajištění zpětného odběru použitého zboží ze všech odběrových míst zadavatele (tzn. zajištění odběru v místech plnění zadavatele) uvedených v odst. 2.1 této ZD, a to včetně vystavení dokladu o zpětném odběru a na vlastní náklady dodavatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz