Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Kancelářský nábytek 2017
Odesílatel Jan Vodička
Organizace odesílatele Ústav zemědělské ekonomiky a informací [IČO: 00027251]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 13.09.2017 14:17:21
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Odpověď zadavatele:
skřínka závěsná roletová š. 1200 mm x v. 350 mm x hl. 350 mm
skřínka závěsná roletová š. 1400 mm x v. 350 mm x hl. 350 mm
skřínka závěsná roletová š. 1600 mm x v. 350 mm x hl. 350 mm

Zadavatel tak mění „Přílohu č. 1 návrhu smlouvy – Specifikace zboží.xlsx“, kdy u výše uvedených položek upřesňuje jejich specifikaci z původního vymezení na výše uvedené.

Zadavatel současně nahrazuje původní výše uvedený soubor „Příloha č. 1 návrhu smlouvy – Specifikace zboží.xlsx“ souborem novým „Příloha č. 1 návrhu smlouvy – Specifikace zboží_úprava.xlsx“ s již provedenou výše uvedenou úpravou. Tento soubor jsou pak všichni účastníci povinni použít ve svých nabídkách.
Zadavatel s ohledem na úpravu zadávacích podmínek přiměřeně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek.

Nová lhůta pro podání nabídek: do 26. 9. 2017 do 10:00 hod.

Zadavatel v souvislosti s vnitřními technicko-organizačními skutečnostmi bude mít v budově svého sídla na adrese Mánesova 1453/75, 120 00 Praha 2 ve dnech 21. a 22. 9. 2017 značně omezený provoz. Bude-li to ze strany dodavatelů možné, žádáme o směřování podání nabídek (v případě osobního podání) mimo tyto dny.

S pozdravem

Jan Vodička
Ústav zemědělské ekonomiky a informací


Přílohy
- Příloha č. 1 návrhu smlouvy - Specifikace zboží_uprava.xlsx (30.33 KB)
- Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1.pdf (280.83 KB)

Původní zpráva

Datum 12.09.2017 13:06:32
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,

na základě požadované specifikace Vás žádáme o doplnění informace rozměrů u skříněk závěsných roletových (je uvedena pouze šířka a nejsou uvedeny rozměry).

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem Iva Galušková, VESNA INTERIORS, s.r.o.