Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: „Centrální nákup kancelářských potřeb pro resort MZe a MK“

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená
Popis: Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 14.06.2019 14:02:27

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená_opraveno v2.xls
Velikost: 409,50 KiB
Aktuální verze souboru: 11.07.2019 15:40:21
Otisk MD5: 6de98b2dfd857b49e53a4cdcabf80ee2
Otisk SHA256: c6baa0eec9c03f1746dce8c2bf69c399648b04dab7bf4c62946d98cee4089538

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 11.07.2019 15:40:21 Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená zadávací dokumentace - Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená_opraveno v2.xls 409,50 KiB
A 02.07.2019 17:18:36 Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená zadávací dokumentace - Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená_opraveno.xls 409,50 KiB
V 12.06.2019 14:22:29 Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená zadávací dokumentace - Příloha č. 2 Dohody_Seznam kancelářských potřeb_nevyhrazená.xls 404,50 KiB