Stručný popis předmětu:
1. Poskytnutí požadovaných služeb a reportů po celou dobu trvání smlouvy, s neomezeným limitem přístupů, při zřízení 10 přístupů do svého webového rozhraní či aplikace, a to pro různé zaměstnance zadavatele, přičemž zároveň může být přihlášeno neomezené množství uživatelů.
2. Zprostředkování výstupu z Katastru nemovitostí, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 4 000 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
3. Zprostředkování výstupu z Centrální evidence exekucí, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 4 500 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
4. Stanovení zda podnikatelský subjekt splňuje definici malého a středního podniku dle EK. Jedná se o paušál s neomezeným přístupem.
5. Sledování změn subjektů v definovaném portfoliu, dle skutečné potřeby zadavatele, při předpokládaném počtu 3 500 dotazů za celou dobu trvání smlouvy.
6. Kontrola osob dle zákona č. 253/2008 Sb. v rozsahu 3 500 dotazů
Blíže viz smlouva vč. Příloh
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Zadávání veřejné zakázky realizováno v jiném systému.