Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění plánování a nákup reklamního prostoru na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o přínosech konzumace sladkovodních ryb a environmentálních výhodách sladkovodní akvakultury, a to v souladu s navrženou Komunikační strategií OP Rybářství 2021–2027 (část 1).
Konkrétně je předmětem veřejné zakázky:
Dílčí plnění č. 1: projektová činnost (řízení) mediální kampaně vč. zajištění součinnosti s dodavateli kreativní a produkční části komunikační kampaně, příprava/aktualizace analýzy situace, případně analýza cílové skupiny na základě disponibilních mediálních a marketingových dat a zohlednění analýz v mediální strategií, plánu a nákupu mediálního prostoru;
Dílčí plnění č. 2: mediální plánování, tj. návrh/aktualizace strategického a/nebo dílčích/detailních mediálních plánů vč. reklamní podpory na sociálních sítích, zpracování technických specifikací a termínů odevzdání podkladů pro všechna média v dílčích mediálních plánech, zajištění mediálního nákupu v souladu se schváleným mediálním plánem vč. zajištění průběžné optimalizace mediálního prostoru za účelem zvýšení efektivity mediálního plánu, zajištění měření, průběžného vyhodnocování mediálních kampaní, reportů a závěrečného vyhodnocení.
Detailní specifikace předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré obchodní, platební a technické podmínky jsou vymezeny v Závazném textu návrhu rámcové smlouvy obsaženém v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)
V rámci této zakázky je možné komunikovat elektronicky prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz