Stručný popis předmětu:
Stručný popis předmětu:
Popularizace výsledků výzkumu – zpracování výsledků instituce do populární formy, příprava a realizace popularizačních programů pro různé oblasti výzkumu, příprava interaktivních prezentací v kontaktních místech instituce. Media relations - komunikace s médii, zpracování článků a materiálů pro tištěná i elektronická média, hledání optimálních strategií pro efektivní oslovení cílových skupin. Realizace projektu - nastavení strategie pro popularizaci činností a výsledků instituce, vytvoření a implementace strategického dokumentu Koncepce prezentace a komunikační strategie ústavu a zapracování dané problematiky do řídících dokumentů ústavu. Termín vytvoření koncepce – listopad 2021, návrh zapracování do řídících dokumentů v termínu do května 2022. Předpokládaný rozsah prací je do 30h/týdně
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)