Veřejná zakázka: Část 1 - Komunikační strategie se zaměřením na zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a environmentálních přínosech sladkovodní akvakultury

Informace o části veřejné zakázky

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 16100
Jedná se o část veřejné zakázky: Komunikační strategie OP Rybářství 2021–2027

Název a popis předmětu

  • Název: Část 1 - Komunikační strategie se zaměřením na zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a environmentálních přínosech sladkovodní akvakultury

Stručný popis předmětu:
První část zakázky definuje a detailně nastaví možnosti, jak spotřebitele informovat o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a výrobků z nich a environmentálních přínosech akvakultury. Díky strategii budou provedeny analýzy cílových skupin a konkrétních komunikačních aktivit. Bude sloužit jak přímo potřebám MZe, které je realizátorem komunikačních a informačních aktivit, tak i podnikům akvakultury a zpracovatelům, jako zdroj informací pro nastavení vlastních komunikačních aktivit.


Předpokládaná hodnota

  • 736 000 Kč bez DPH

Položky předmětu

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky