Stručný popis předmětu:
Zadavatel stanovuje podmínku, že tohoto výběrového řízení se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti, alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním dodavatelem na dodávku originálního spotřebního materiálu pro kancelářskou techniku – tonery, cartridge, válce a ostatní příslušenství a spotřební materiál (dále jen „zboží“) včetně dopravy na určená místa plnění.
Předmětem veřejné zakázky je také povinné zajištění zpětného odběru použitého zboží ze všech odběrových míst zadavatele uvedených v odst. 2.1 této ZD, a to včetně vystavení dokladu o zpětném odběru.
V Příloze č. 1 je uvedena předpokládaná spotřeba zboží za období jednoho roku. Skutečný objem odebraného zboží se bude odvíjet od skutečných potřeb zadavatele. Zadavatel není povinen odebrat množství zboží uvedené v Příloze č. 1 ZD.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
19.10.2023 13:56 | výzva | Michal Štefek | Výzva k podání elektronické nabídky |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název URL odkazu | URL adresa | Akce |
---|---|---|
Rámcová smlouva v registru smluv | https://smlouvy.gov.cz/smlouva/26494747?backlink=8v4oa | |
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.eagri.cz/vz00018601 |