DBID: 9550
Systémové číslo: P17V00001499 Evidenční číslo zadavatele: 27/2017-1010
Datum zahájení:
16.08.2017
Nabídku podat do:
25.08.2017 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Zpracování marketingové strategie jednotné propagace středních zemědělských škol II.
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je navržení marketingové strategie propagace středních zemědělských škol na období let 2018-2021. Strategie má být primárně zaměřena na oblast marketingové komunikace (včetně akčního plánu její realizace). Plnění bude zahrnovat metodickou část, analytickou část, vlastní návrh marketingové strategie a realizaci povinné části marketingové strategie.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
VZMR s uveřejněním výzvy
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
1 600 000 Kč bez DPH
Zadavatel
Úřední název: Ústav zemědělské ekonomiky a informací
IČO: 00027251
Poštovní adresa: Mánesova 1453/75
12000 Praha 2
Id profilu zadavatele ve VVZ: 512975
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Mánesova 1453/75
12000 Praha 2