Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Veřejná zakázka:
Část 1 - Komunikační strategie se zaměřením na zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a environmentálních přínosech sladkovodní akvakultury
Název: Část 1 - Komunikační strategie se zaměřením na zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a environmentálních přínosech sladkovodní akvakultury
Stručný popis předmětu: První část zakázky definuje a detailně nastaví možnosti, jak spotřebitele informovat o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a výrobků z nich a environmentálních přínosech akvakultury. Díky strategii budou provedeny analýzy cílových skupin a konkrétních komunikačních aktivit. Bude sloužit jak přímo potřebám MZe, které je realizátorem komunikačních a informačních aktivit, tak i podnikům akvakultury a zpracovatelům, jako zdroj informací pro nastavení vlastních komunikačních aktivit.