Veřejná zakázka: Komunikační strategie – informovanost spotřebitelů 1 – Kreativa

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 18851
Systémové číslo: P24V00000056
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2024-007760
Datum zahájení: 16.02.2024
Nabídku podat do: 21.03.2024 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Komunikační strategie – informovanost spotřebitelů 1 – Kreativa
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je ideová tvorba celé komunikační kampaně, tj. kreativní návrh a produkce audio video formátů na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a enviromentálních přínosech sladkovodní akvakultury.

Detailní specifikace předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré obchodní, platební a technické podmínky jsou vymezeny v Závazném textu návrhu rámcové smlouvy obsaženém v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 1 500 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Česká republika - Ministerstvo zemědělství
  • IČO: 00020478
  • Poštovní adresa:
    Těšnov 65/17, 110 00 Praha 1 - Nové Město
  • Název odboru: Odbor Řídící orgán OP Rybářství
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 403209

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky