Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky rozdělené na dvě části je vypracování Komunikační strategie se zaměřením na zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a environmentálních přínosech akvakultury, a vypracování Komunikační/informační strategie zaměřené na zajištění informovanosti potenciálních žadatelů/žadatelů a příjemců o OP Rybářství 2021–2027.
První část zakázky definuje a detailně nastaví možnosti, jak spotřebitele informovat o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a výrobků z nich a environmentálních přínosech akvakultury. Díky strategii budou provedeny analýzy cílových skupin a konkrétních komunikačních aktivit. Bude sloužit jak přímo potřebám MZe, které je realizátorem komunikačních a informačních aktivit, tak i podnikům akvakultury a zpracovatelům, jako zdroj informací pro nastavení vlastních komunikačních aktivit.
Druhá část zakázky bude Komunikační/informační strategie zaměřená na zajištění informovanosti potenciálních žadatelů, žadatelů a příjemců o možnostech podpor v rámci OP Rybářství 2021–2027, jejímž cílem jsou aktivity zaměřené na propagaci samotného Operačního programu Rybářství 2021–2027 o možnostech podpory.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.eagri.cz)